Som kund kan du komma i kontakt med både support och implementationskonsulter. Men vad skiljer dem åt?
Här har vi sammanställt några konkreta exempel. Är du osäker är du alltid välkommen att fråga så hjälper vi dig!
Förenklat kan man säga att supporten hjälper dig med korta frågor i ditt dagliga Blikk-användande medan konsulting ger skräddarsydd hjälp för att komma igång med just era inställningar.
Med hjälp av våra duktiga konsulter kan du spara mycket tid och självstudier i samband med införandet av Blikk, en ny modul eller vid en större ändring av löne- eller ekonomisystem.
Välkommen att boka en tid: Uppstartshjälp & rådgivning
Aktivitet | Vart ska jag vända mig? |
Hjälp hur man gör en inställning | Support |
Bugg/driftstörning | Support |
Teknisk felsökning | Support |
Teknisk djupdykning/Kundspecifik fråga | Konsult |
Rådgivning | Konsult |
Utbildning | Konsult |
För att förstå de olika delarna och förstå hur de hänger ihop | Konsult |
Ämne | Vad kan support svara på? | Vad kan konsult svara på? |
Artiklar | Vad är en artikel? Hur ni kan göra inställningar i Blikk. |
Att ni ska lägga in artiklar i Blikk. Vilka artiklar ni ska välja. Hur ni bör göra inställningarna i Blikk för er verksamhet. Kvalitetskontroll. |
Aktiviteter | Vad är en aktivitet? Hur ni kan göra inställningar i Blikk. Länk till mer information. |
Att ni ska lägga in aktiviteter. Vilka aktiviteter ni ska välja. Hur ni bör göra inställningarna i Blikk för er verksamhet. Kvalitetskontroll. |
Tid- och lönekoder | Hur ni kan göra inställningar i Blikk. Länk till mer information. |
Att ni ska lägga in tid- och lönekoder. Vilka tid- och lönekoder ni ska välja. Hur ni bör göra inställningarna i Blikk för er verksamhet. Kvalitetskontroll. |
Integration löne- och ekonomisystem | Hur ni kan göra inställningar i Blikk. Länk till mer information. |
Att ni ska lägga in tid- och lönekoder. Vilka tid- och lönekoder ni ska välja. Hur ni bör göra inställningarna i Blikk för er verksamhet. Kvalitetskontroll. |
Fakturering | Felsöka eller svara på hur ni kan göra generella inställningar i Blikk. Länk till mer information. |
Sitta med och ge stöd och rådgivning vid en första fakturering. Djupdyka i kundspecifik lösning. Gå igenom och kvalitetssäkra samtliga av era inställningar som berör fakturering. |
Kommentarer
0 kommentarer
logga in för att lämna en kommentar.